Wat mijn
klanten
vragen


 

Een coach waarmee het klikt én lichtjes schuurt zie ik als de voorwaarde voor een geslaagd coachtraject. Mijn klanten vertellen wat ze zochten en vonden in hun samenwerking met mij:

6.
Hoe leren we
elkaar aanspreken?

Teamleider zorgopleiding middelbaar beroepsonderwijs

In ons team wil iedereen zijn zegje doen en praten we over elkaar in plaats van met elkaar. Hoe leren we de verantwoordelijkheid daar leggen waar ‘ie thuishoort en elkaar aanspreken?

Zijn ervaring:

Nicolien zorgt voor een veilige sfeer, waarin iedereen gezien en gehoord wordt. Samen met de co-trainer heeft ze ons uitgedaagd met aansprekende werkvormen, waarbij ze de confrontatie niet schuwt. Het resultaat van haar coaching is meer openheid en begrip voor elkaar en een concreet plan om het collegiale gesprek aan te blijven gaan.

(6 van 6)

nicolien-lampkl

Wat mijn klanten vragen


Een coach waarmee het klikt én lichtjes schuurt zie ik als de voorwaarde voor een geslaagd coachtraject. Mijn klanten vertellen wat ze zochten en vonden in hun samenwerking met mij:

6. Hoe leren we elkaar aanspreken?

Teamleider zorgopleiding middelbaar beroepsonderwijs

In ons team wil iedereen zijn zegje doen en praten we over elkaar in plaats van met elkaar. Hoe leren we de verantwoordelijkheid daar leggen waar ‘ie thuishoort en elkaar aanspreken?

Zijn ervaring:

Nicolien zorgt voor een veilige sfeer, waarin iedereen gezien en gehoord wordt. Samen met de co-trainer heeft ze ons uitgedaagd met aansprekende werkvormen, waarbij ze de confrontatie niet schuwt. Het resultaat van haar coaching is meer openheid en begrip voor elkaar en een concreet plan om het collegiale gesprek aan te blijven gaan, bijvoorbeeld met intervisie.

(6 van 6)

Scroll naar boven